Vakantiehuis Beheer, Happy Guest & Happy Stay zoekt medewerker Verhuur & Beheer

Vakantiehuis Beheer, Happy Guest & Happy Stay zoekt medewerker Verhuur & Beheer

LEMMER –  Ben jij klantgericht, administratief sterk en heb je ervaring in de hospitality branche? Vakantiehuis Beheer, Happy Guest & Happy Stay zoeken een enthousiaste Medewerker Verhuur & Beheer om ons team te versterken. Let op: weekenden maken onderdeel uit van je reguliere werktijden.

Over Vakantiehuis Beheer, Happy Guest & Happy Stay

Vakantiehuis Beheer, Happy Guest & Happy Stay vormen samen een compleet dienstenpakket voor eigenaren en gasten van vakantiewoningen.

  • Vakantiehuis Beheer richt zich op het beheer van vakantiewoningen. Dit omvat alles van onderhoud tot administratie en het zorgen dat de woning in topconditie is voor verhuur.
  • Happy Guest verzorgt het gastencontact, waarbij de focus ligt op een uitstekende servicebeleving voor de gasten, van het beantwoorden van vragen tot het regelen van aankomsten en vertrek.
  • Happy Stay is verantwoordelijk voor de verhuur van vakantiewoningen en zorgt ervoor dat deze beschikbaar zijn via diverse kanalen, zodat gasten gemakkelijk een verblijf kunnen boeken.

Functieomschrijving

Als Medewerker Verhuur & Beheer op ons kantoor in Lemmer ben je het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en medewerkers. Jij zorgt ervoor dat alles rondom de boekingen en het beheer van onze vakantiehuizen soepel verloopt. Je werkzaamheden zijn afwisselend en omvatten:

  • Telefoon aannemen: Vriendelijke en klantgerichte afhandeling van inkomende gesprekken met gasten en andere betrokkenen.
  • Plaatsen en bijhouden van onze woningen op de website van Happy Stay
  • Boekingen verwerken: Je voert reserveringen en wijzigingen door in ons systeem.
  • Betalingen beheren: Verwerken van betalingen in onze administratie
  • Administratie: Bijhouden van gegevens in diverse apps en systemen.
  • E-mailafhandeling: Je beantwoordt vragen en verzoeken per e-mail.
  • Social media: Creëren en plaatsen van posts om onze vakantiewoningen te promoten.

Wij zoeken iemand met:

  • Ervaring in de hospitality branche (vereist)
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Affiniteit met social media en digitale systemen
  • Een klantgerichte, proactieve houding

Wat bieden wij?

  • Minimaal 12 uur per week, meer uren mogelijk
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf naar een leidinggevende functie
  • Werken in een gezellig team op ons kantoor in het mooie Lemmer
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding

Interesse?

Ben jij degene die wij zoeken? Stuur je CV en motivatie naar info@vakantiehuisbeheer.nl en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!

Eerst even bellen? 0514 20 2056 en vraag naar Bart.