Talma Urk zoekt personeelsadviseur

URK – Talma Urk verleent ouderenzorg vanuit een christelijke identiteit. We zijn gegroeid naar vier locaties waar we verpleeghuiszorg verlenen en wij bieden daarnaast 24/7 wijkverpleging. Ons doel is om cliënten te helpen hun leven in te richten zoals ze dat gewend zijn, met zoveel mogelijk behoud van hun zelfstandigheid. Onze organisatie kenmerkt zich door een open en informele omgeving voor zowel cliënten als medewerkers.

In de achterliggende periode is ons personeelsbestand sterk gegroeid. Daarom zoeken we ter uitbreiding van ons team een enthousiaste en ondernemende

Personeelsadviseur – 24-28 uur per week

Team P&O bestaat op dit moment uit twee senior personeelsadviseurs, een stage-/opleidingscoördinator, twee collega’s die de personeels- en salarisadministratie verzorgen en een stagiaire. Samen  werken we aan de uitvoering van het afdelingsjaarplan, de optimalisatie van HR-processen en aan de verdere professionalisering van de afdeling.

Wat ga je doen?

Als personeelsadviseur ben jij het vaste aanspreekpunt voor een aantal leidinggevenden en hun teams. Ze komen bij jou met vragen over personeel, organisatie, opleidingen, werving en selectie, verzuim en wet- en regelgeving. Kortom, personeelszaken in de breedste zin van het woord.

In deze functie is geen dag hetzelfde. Jij wordt als vaste adviseur gekoppeld aan het team extramurale zorg. Daarnaast ga je aan de slag met het beleidsterrein opleiden en ontwikkelen. Je ontwikkelt en implementeert dit beleid binnen de organisatie en zorgt voor de borging hiervan. Samen met de leidinggevenden stel je het organisatie brede opleidingsplan op dat aansluit op onze strategische doelen.

Wat breng je mee?

Als personeelsadviseur bij Talma Urk ben je van nature iemand die eigen verantwoordelijkheid neemt en met een flexibele, enthousiaste en klantgerichte houding aan het werk gaat. Jij bent in staat om met een heldere blik problemen, op verschillende niveaus, te analyseren. Dit doe je door de vraag achter de vraag te stellen. Verder voldoe je aan het volgende:

  • Je hebt een hbo-opleiding op het gebied van HRM/personeelsmanagement afgerond.
  • Je hebt kennis van recente ontwikkelingen op het gebied van personeels-, organisatie- en opleidingsbeleid, CAO en wet- en regelgeving. Ben je bekend met het personeelsinformatiesysteem AFAS dan is dat een pre.
  • Je hebt affiniteit met het thema opleiden en ontwikkelen.
  • Je hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de zorgsector.
  • Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een verantwoordelijke functie in een dynamische en kleinschalige zorgorganisatie waar de lijnen kort zijn en ruimte is voor eigen ontwikkeling;
  • Een prettige werksfeer in een gezellig, betrokken team;
  • Salariëring en overige arbeidsvoorwaarden conform de CAO VVT, FWG 55. Exacte inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Daarnaast bieden wij een goed pensioen, scholings- en ontwikkelmogelijkheden, reiskostenvergoeding en een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • We zijn flexibel als het gaat om werkdagen en -tijden; deze worden in gezamenlijk overleg vastgesteld.

Informatie en sollicitatie

Heb je vragen over deze vacature? Voor meer informatie kun je contact opnemen met Nienke Keur of Maaike de Munnik, senior personeelsadviseurs. Zij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 0527-681735.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Wacht dan niet te lang en stuur je  sollicitatiebrief met je motivatie en CV uiterlijk 5 april 2023 naar: vacature@talma-urk.nl. Wij kijken uit naar je reactie!

Wij streven ernaar de procedure voor 1 mei a.s. af te ronden. De sollicitatiegesprekken staan gepland voor dinsdag 11 april 2023.

Bovenstaande contactgegevens zijn bestemd voor vragen van (mogelijke) sollicitanten, niet voor commerciële doeleinden.

error: Let op: Deze inhoud is beschermd! Kopiëren of bron bestanden te gebruiken is niet toegestaan!