RegioBank voor de zesde keer de klantvriendelijkste bank

Hanny en Marga van de Regiobank. Foto Regiobank

LEMMER – Op dinsdag 14 mei 2024 is RegioBank weer verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland. En dat voor de zesde keer!

Onafhankelijke publieksprijs

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Bij deze 17e editie worden doorlopend zo’n 50.000 klantbeoordelingen, voor 10 verschillende branches, over een jaar verzameld. Het onderzoek wordt al sinds 2007 uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse.

Over RegioBank en RegioBank Lemmer

RegioBank is al ruim 100 jaar actief in de buurt met zo’n 425 zelfstandig adviseurs verspreid over heel Nederland. In die tijd is de bank uitgegroeid tot een vertrouwd gezicht in dorpen en kleine steden. De zelfstandig adviseurs kennen de mensen die er wonen en de ondernemers die er actief zijn. RegioBank heeft hart voor haar klanten en de buurt. Als bank die weet wat er speelt zet RegioBank zich samen met haar zelfstandig adviseurs in voor een leefbare buurt. Met financiële producten, dienstverlening en sociale initiatieven, zoals het VoordeBuurt Fonds, samen met het Oranjefonds, en Samen voor de buurt. Zo draagt de bank bij aan een buurt waar mensen prettig kunnen wonen, werken en leven. Daarom is RegioBank de buurtzame bank. RegioBank is onderdeel van de Volksbank, samen met SNS, ASN Bank en BLG Wonen. Voor meer informatie kunt u terecht bij het RegioBank kantoor in Lemmer gevestigd aan de Flevostraat 2a of via www.RegioBank.nl