Brand door vaatwasser

LEMMER – Dinsdagavond 9 juli brak er rond 22.20 uur brand uit in een woning aan de Munnikplaat.

De brand was ontstaan door een storing in de vaatwasser.
De bewoonster was op het moment dat de brand uitbrak boven en haastte zich naar beneden toen het alarm afging.
Beneden in de woning hing er al veel zwarte rook.
Het vuur werd door de gealarmeerde brandweer geblust en de woning geventileerd.
Daar de bewoonster rook had ingeademd werd zij per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis voor onderzoek. De volgende dag werd ze weer ontslagen.
De woning heeft behoorlijke rookschade opgelopen.

Upload Image...
error: Let op: Deze inhoud is beschermd! Kopiëren of bron bestanden te gebruiken is niet toegestaan!